Kjøttbransjen
07.06.2018
Sju av ti forbrukere lar pakningsstørrelsen avgjøre hva slags kjøtt de spiser. Innholdet i pakningen vet de altfor lite om, og de tør ikke å kjøpe annet enn det de tror de klarer å tilberede.
Det er Food Marketing Institute, organisasjonen som dagligvarehandelen i USA står bak, som har undersøkt hva amerikanske forbrukere ser etter når de kjøper kjøtt i butikken.
KAN LITE OM KJØTT
Selv om folk flest mener at de kan lite om kjøtt, så sier åtte av ti at de vet nok til å ta beslutninger ut fra helse og ernæring når de ser på forskjellige stykningsdeler, ifølge rapporten «Power of Meat».
Sju av ti forteller at de e
Gå til medietKAN LITE OM KJØTT
Selv om folk flest mener at de kan lite om kjøtt, så sier åtte av ti at de vet nok til å ta beslutninger ut fra helse og ernæring når de ser på forskjellige stykningsdeler, ifølge rapporten «Power of Meat».
Sju av ti forteller at de e