Samferdsel
07.05.2018
LITT AV HVERT: Gjennom mange år har det vært mye snakk om å få gods over fra vei til jernbane, dessuten noen tilløp til handling for å få snakket omsatt i praksis. Nå ser Samferdselsdepartementet tiden moden for nok et slag for å få fart i saken.
«Vi har sett en liten oppgang i containertrafikken på jernbanen de siste par årene, etter flere år med nedgang», sier samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen. «Men deler av jernb
Les mer


































































































