Kjøttbransjen
16.03.2023
Med en stand på 24 kvadratmeter og de fleste nøkkelansatte i bedriften i aktiv dialog med kunder og besøkende, markerte Pers Kjøkken seg sterkt på årets UMAMI-messe. Og det er selvsagt storhusholdningsmarkedet oppmerksomheten rettes mot.
Vestfold-bedriften er virkelig i støtet om dagen. Fra tidligere å være inne med ett enkelt produkt i distribusjonskjeden til ASKO, har bedriften nå 24 produkter på ASKO-listene. Det inspirerer, medgir daglig leder Tore Sørensen.
- Markedsadgang er avgjørende viktig og storhusholdningsmarkedet er i så måte mindre komplisert enn dagligvaremarkedet. For en bedrift som vår, med et beskjedent salgsapparat, er en messe som dette
Gå til mediet- Markedsadgang er avgjørende viktig og storhusholdningsmarkedet er i så måte mindre komplisert enn dagligvaremarkedet. For en bedrift som vår, med et beskjedent salgsapparat, er en messe som dette