Kjøttbransjen
08.11.2018
PARIS Da bedriften Jæder i Rogaland lanserte kjøttboller med innslag av grønnsaker for noen år siden, var det et svært innovativt grep. På årets SIAL-messe i Paris, var nettopp kjøttprodukter i kombinasjon med grønnsaker, ett av de mest framtredende og iøynefallende produktgruppene i innovasjon-sammenheng.
Kjøtt størst og mest populært
PARIS Bedrifter tilknyttet kjøttbransjen verden over (også fjørfe) la beslag på godt og vel en femtedel av det totale messearealet denne gang. Det sier det aller meste om kjøttets sterke stilling i internasjonal matmesse-sammenheng.
Så mange som 45 000 besøkende var innom kjøtthallen (hall 6) i løpet av årets SIAL-messe. Det er en økning på 15 prosent i forhold til 2016-utgaven av denne messen. Økningen reflekterer først og fremst den globalisering vi har sett på kjøttsektoren de siste årene. Tradisjonelt har de store råvareeksportørene i Sør-A
Gå til medietPARIS Bedrifter tilknyttet kjøttbransjen verden over (også fjørfe) la beslag på godt og vel en femtedel av det totale messearealet denne gang. Det sier det aller meste om kjøttets sterke stilling i internasjonal matmesse-sammenheng.
Så mange som 45 000 besøkende var innom kjøtthallen (hall 6) i løpet av årets SIAL-messe. Det er en økning på 15 prosent i forhold til 2016-utgaven av denne messen. Økningen reflekterer først og fremst den globalisering vi har sett på kjøttsektoren de siste årene. Tradisjonelt har de store råvareeksportørene i Sør-A


































































































