LO-Aktuelt
23.09.2023
LO markerer lokalorganisasjonenes år. Hva er det og hvorfor er det nødvendig, spør du. Jeg er neimen ikke sikker selv. Det hadde jeg i hvert fall svart hvis du spurte meg for noen uker siden.
Jeg hadde helt sikkert vært i kontakt med noen fra en LO i eller en LO på (for eksempel i Trondheim og omegn eller på Frøya og Hitra, for dere som trenger det inn med teskje, slik jeg gjorde). Men jeg hadde vel aldri vært bevisst på hva de i så fall drev med, hvilken betydning de hadde, og hvem som holdt fortet. Det forsøkte vi å komme til bunns i da vi møtte lokalorganisasjonen i Trondheim, der alt starta. Og da vi besøkte L
Les opprinnelig artikkel


































































































