Kjøttbransjen
22.02.2018
Enhver kjøttbedrift vil ha sin egen smak på produktene. - Alle vil ha sin egen touch, sier salgssjef Øistein Øien hos Solina.
Når han møter en kjøttbedrift, er det ikke for å selge en sekk med ferdig krydderblanding. Det er for å utvikle nye produkter i samarbeid med kunden.
IKKE PÅ PAPIRET
- Det er veldig vanskelig å selge smak på papiret, konstaterer Øien. Han møter Kjøttbransjen sammen med selgerne Arild Pedersen, Rune Nørgaard og Ken Harald Iversen.
- Arild er pølsemaker, og vi andre har kokkefaglig bakgrunn. Vi er i stand til å lage en rett som vi kan få kundene våre til å smake på. Så kan vi si: «Dette er smaken vi gjerne vil vise deg,» sier Øistein Øien.
SKREDDERSYR
Da kommer kunden vanligvis tilbak
Gå til medietIKKE PÅ PAPIRET
- Det er veldig vanskelig å selge smak på papiret, konstaterer Øien. Han møter Kjøttbransjen sammen med selgerne Arild Pedersen, Rune Nørgaard og Ken Harald Iversen.
- Arild er pølsemaker, og vi andre har kokkefaglig bakgrunn. Vi er i stand til å lage en rett som vi kan få kundene våre til å smake på. Så kan vi si: «Dette er smaken vi gjerne vil vise deg,» sier Øistein Øien.
SKREDDERSYR
Da kommer kunden vanligvis tilbak


































































































