Kjøttbransjen
21.03.2019
For alle aktører som leverer maskinelt utstyr, krydder og andre typer innsatsprodukter til kjøttbransjen, er IFFA-messen definitivt den aller viktigste møteplassen.
Fra 4. til 9. mai viser over 1000 leverandører fra rundt 50 land sine aller nyeste produkter og tekniske løsninger på IFFA-messen i Frankfurt. Ingen messe i global sammenheng er viktigere i kommunikasjon og samhandling mellom leverandør og kjøttbedrift. Messen dekker hele spekteret fra salg, bearbeiding, emballasje, markedsføring, transport og lagringsteknologi, slakteri, butikk, industriell hygiene samt informasjonsteknologi.
MER ENN 60 000 BESØKENDE
Et messeareal på 110 000 kvadratmeter legger årets IFFA-messen beslag på, og i sju messehaller kan bransjefolk og leverandører møtes. I år tas for øvrig hall 12 i bruk og det gjør messen enda bedre rent logistikkmessig for de besøkende. Det er forventet at rundt 65 000 besøkende fra 140 land vil ta turen til Frankfurt i starten på mai. 62 000 besøkende var på plass på denne messen sist den ble arrangert i 2016.
Det er med andre ord bare å slå fast at ingen leverandør, med kjøttbransjen som hovedmarked, tar lett på IFFA-messen.
I år er det fire temaer som synes å være svært sentrale. Automatisering/robotisering, eksakt porsjonering, sortering, veiing, røntgen-teknologi for analyse på linja, samt matsikkerhet.
Vi har bedt et titalls viktige leverandører til kjøttbransjen gi oss svar på noen konkrete spørsmål om viktigheten av denne messen.
1 Hvordan er dere representert på årets IFFA-messe?
2 Hva betyr IFFA-messen for ditt selskap? 3 Hva er hovedfokus på årets messe? 4 Hvilke deler av kjøttbransjen er viktigst for dere?
PER KRISTIAN MYKLEBUST ANSV. FOR INDUSTRIAVDELINGEN, LEXIT GROUP
Lexit Group har gjennom alle år vært besøkende på denne messen, noe vi også vil i år.
T
1
2 Messen er en fin arena for å følge opp våre kunder på dette området.
Se nyhetene og følge med på hva som rører seg i bransjen samt å besøke våre leverandører.
Hele bransjen fordi vi er en totalleverandør av maskiner/produkter/utstyr og emballasje.
3 4
GISLE NAVESTAD DAGLIG LEDER, NAVESTAD AS
Vi er representert under hele messeperioden, og kan treffes hos våre ulike leverandører som Kerres, Holac, Maja, Stalam, Marelec, Mado med mer.
Den er særdeles viktig i møte med våre kunde
Gå til medietMER ENN 60 000 BESØKENDE
Et messeareal på 110 000 kvadratmeter legger årets IFFA-messen beslag på, og i sju messehaller kan bransjefolk og leverandører møtes. I år tas for øvrig hall 12 i bruk og det gjør messen enda bedre rent logistikkmessig for de besøkende. Det er forventet at rundt 65 000 besøkende fra 140 land vil ta turen til Frankfurt i starten på mai. 62 000 besøkende var på plass på denne messen sist den ble arrangert i 2016.
Det er med andre ord bare å slå fast at ingen leverandør, med kjøttbransjen som hovedmarked, tar lett på IFFA-messen.
I år er det fire temaer som synes å være svært sentrale. Automatisering/robotisering, eksakt porsjonering, sortering, veiing, røntgen-teknologi for analyse på linja, samt matsikkerhet.
Vi har bedt et titalls viktige leverandører til kjøttbransjen gi oss svar på noen konkrete spørsmål om viktigheten av denne messen.
1 Hvordan er dere representert på årets IFFA-messe?
2 Hva betyr IFFA-messen for ditt selskap? 3 Hva er hovedfokus på årets messe? 4 Hvilke deler av kjøttbransjen er viktigst for dere?
PER KRISTIAN MYKLEBUST ANSV. FOR INDUSTRIAVDELINGEN, LEXIT GROUP
Lexit Group har gjennom alle år vært besøkende på denne messen, noe vi også vil i år.
T
1
2 Messen er en fin arena for å følge opp våre kunder på dette området.
Se nyhetene og følge med på hva som rører seg i bransjen samt å besøke våre leverandører.
Hele bransjen fordi vi er en totalleverandør av maskiner/produkter/utstyr og emballasje.
3 4
GISLE NAVESTAD DAGLIG LEDER, NAVESTAD AS
Vi er representert under hele messeperioden, og kan treffes hos våre ulike leverandører som Kerres, Holac, Maja, Stalam, Marelec, Mado med mer.
Den er særdeles viktig i møte med våre kunde