Kjøttbransjen
25.04.2019
Hun ble nylig ansatt som ny daglig leder i Ingebrigtsen Kjøtt i Tromsø og nå skal hun ta bedriften inn i priskrigen på kjøttprodukter.
Torunn Sørensen, ny daglig leder i Ingebrigtsen Kjøtt AS, ønsker nemlig å utfordre de nasjonale merkevarene.
Med et gjennomsnittlig priskutt på 30 prosent (47 prosent på typisk volumvarer som kjøttpølser) satser Ingebrigtsen Kjøtt og Torunn Sørensen på å øke volumene. Hun understreker sterkt at det ikke er de lokale kjøttbedriftene i Troms-regionen hun akter å ta opp konkurransen med.
TØFFERE PRISING
- Vi har lenge sett at de nasjonale merkevarene har tatt større mark
Gå til medietMed et gjennomsnittlig priskutt på 30 prosent (47 prosent på typisk volumvarer som kjøttpølser) satser Ingebrigtsen Kjøtt og Torunn Sørensen på å øke volumene. Hun understreker sterkt at det ikke er de lokale kjøttbedriftene i Troms-regionen hun akter å ta opp konkurransen med.
TØFFERE PRISING
- Vi har lenge sett at de nasjonale merkevarene har tatt større mark