Dagligvarehandelen
14.06.2016
SuperFlax ble lansert for to uker siden. Spillet, som er utviklet i et samarbeid mellom Norsk Tipping og Narvesen, omsettes bare i sistnevntes butikker.
- Narvesen er kjent for spill. Derfor skal jeg gjerne innrømme at vi er litt stolt av å ha lansert vårt helt eget Flax-spill, sier kategoriansvarlig for spill, Terje Noreng.
Bedre odds SuperFlax, som koster 100 kroner over disk, gir en større del av innsatsen tilbake i form av premier. Fra vanlige Flax-lodd går 52 - 53 prosent til premier. I SuperFlax føres hele 62 prosent tilbake til spillerne.
- Loddet inneholder hele fire spill med en rekke premier man kan vinne, fra 100 til 750.000 kroner, sier Noreng, og legger til:
- Vi ser allerede at det er mange som vinner, noe som selvsagt stimulerer til økt salg av loddet.
Kategorisjefen forteller at 337
Gå til medietBedre odds SuperFlax, som koster 100 kroner over disk, gir en større del av innsatsen tilbake i form av premier. Fra vanlige Flax-lodd går 52 - 53 prosent til premier. I SuperFlax føres hele 62 prosent tilbake til spillerne.
- Loddet inneholder hele fire spill med en rekke premier man kan vinne, fra 100 til 750.000 kroner, sier Noreng, og legger til:
- Vi ser allerede at det er mange som vinner, noe som selvsagt stimulerer til økt salg av loddet.
Kategorisjefen forteller at 337