LO-Aktuelt
23.09.2023
Gruppen som eier en bolig nummer to, har blitt eldre og rikere. Det viser tall fra SSB. Det gjelder sekundærboliger som utleie-, pendler- og fritidsboliger. De siste 11 årene har ulike tiltak gjort d
Les opprinnelig artikkelLag ditt eget nyhetsbrev: