Kjøttbransjen
14.12.2017

KALBAKKEN I OSLO Når produktene blir likere og likere, er det emballasjen du må skille deg ut på, mener Wipak. Og morgendagens emballasjematerialer er ikke utviklet ennå.
- Du får ikke gjort så mye med den kokte skinken. Det du kan differensiere på, er emballasjen. Det er den beste måten å kommunisere på, sier skandinavisk salgssjef Erik Wister i Wipak.
Han kommer med et stikk til alle som tror litt for mye på sitt eget firmanavn:
- Noen har litt for mye selvtillit og tror at «om det står navnet mitt på pakken, er det godt nok». Men de må synliggjøre seg for nye brukere, også. Det kan jo hende at andre også vil ha produktene, sier Wister.
NY DIGITALTRYKK
Det er de store s
Gå til medietHan kommer med et stikk til alle som tror litt for mye på sitt eget firmanavn:
- Noen har litt for mye selvtillit og tror at «om det står navnet mitt på pakken, er det godt nok». Men de må synliggjøre seg for nye brukere, også. Det kan jo hende at andre også vil ha produktene, sier Wister.
NY DIGITALTRYKK
Det er de store s