Kjøttbransjen
22.02.2018
z AUDUN PETTERSEN zzz DIREKTØR FOR BÆREKRAFTIG REISELIV, INNOVASJON NORGE
Så var det igjen over! Internationale Grüne Woche (IGW) 2018 er forbi, - godt, men også litt vemodig etter en intens ti dager lang innsats for å synliggjøre norsk matkultur kombinert med norske reiselivsopplevelse for et bredt sammensatt tysk og internasjonalt publikum.
Med sine 400 000 besøkende er IGW det best besøkte messearrangementet i metropolen Berlin, med en samlet omsetning over de ti messedagene på rundt regnet 50 millioner Euro. Overført til norske forhold tilsvarer det rundt regnet den gjennomsnittlige omsetningen norske Nortura hadde på en uke i 2016.
I år kunne 95 norske utstillerne med forankring i regionene Fjell Norge, Trøndelag og Fjord Norge st
Gå til medietMed sine 400 000 besøkende er IGW det best besøkte messearrangementet i metropolen Berlin, med en samlet omsetning over de ti messedagene på rundt regnet 50 millioner Euro. Overført til norske forhold tilsvarer det rundt regnet den gjennomsnittlige omsetningen norske Nortura hadde på en uke i 2016.
I år kunne 95 norske utstillerne med forankring i regionene Fjell Norge, Trøndelag og Fjord Norge st


































































































