BUSKAP
05.03.2018
Buskap vil gjerne ha bilder fra leserne vi kan bruke på denne siden. Bilder kan sendes som vedlegg i e-post til buskap@geno.no eller lastes opp på www.filemail.com
Lille Happy på beina igjen
Fra Knut W. Selsaas og samboer Randi har vi fått denne historien om ungkvigen Happy: Ungkvigen vår Lille Happy (9 måneder) ramlet ned fra en skrent ute på beite 7. juli. Vi fikk hjelp av Karmøy Brann- og Redningsvesen til å få henne opp. Hun var lammet i bakbeina og kunne ikke gå. Dyrlegen konstaterte at det mest sannsynlig var nerver i klem.
Vi bestemte oss for å prøve å få henne på beina igjen, siden hun hadde matlyst og livslyst i øynene. Vi hadde henne inne på låven hvor vi brukte silotaljen til å heise henne opp med jevne mello
Gå til medietFra Knut W. Selsaas og samboer Randi har vi fått denne historien om ungkvigen Happy: Ungkvigen vår Lille Happy (9 måneder) ramlet ned fra en skrent ute på beite 7. juli. Vi fikk hjelp av Karmøy Brann- og Redningsvesen til å få henne opp. Hun var lammet i bakbeina og kunne ikke gå. Dyrlegen konstaterte at det mest sannsynlig var nerver i klem.
Vi bestemte oss for å prøve å få henne på beina igjen, siden hun hadde matlyst og livslyst i øynene. Vi hadde henne inne på låven hvor vi brukte silotaljen til å heise henne opp med jevne mello


































































































