Dagligvarehandelen
18.06.2024
Hansa Borg har et bredt program innenfor alkohol med tilsatt smak. Flere lanseringer skal styrke dette ytterligere.
Smakstilsatte, alkoholholdige drikkevarer (FAB) er det tredje største segmentet innenfor sider- og ferdigdrinkkategorien. Segmentet domineres av Breezer og Smirnoff Ice og da i hovedsak med produkter på flaske.
Motstøtet fra Hansa Borg har blitt Splash-serien.
- Da vi lanserte Splash på boks, lanserte vi samtidig noen Splashsmaker for utelivskanalen på flaske. Vi så derfor en mulighet for å introdusere Splash på flaske også til dagligvarehandelen, forteller merkevaresjef Jenny Gausland.
Vil rekruttere
Splash Juicy Orange ble lansert i begge kanaler i årets februar-vindu. Målgruppen er hovedsakelig menn og kvinner i
Gå til medietMotstøtet fra Hansa Borg har blitt Splash-serien.
- Da vi lanserte Splash på boks, lanserte vi samtidig noen Splashsmaker for utelivskanalen på flaske. Vi så derfor en mulighet for å introdusere Splash på flaske også til dagligvarehandelen, forteller merkevaresjef Jenny Gausland.
Vil rekruttere
Splash Juicy Orange ble lansert i begge kanaler i årets februar-vindu. Målgruppen er hovedsakelig menn og kvinner i