Skolelederen
23.10.2018
Oslo ikke var registrert i forhold til kriminell aktivitet.
De beskrev et tverrfaglig samarbeidsprosjekt mot en vanskelig ungdomsgruppe som involverte 10 tiltak, 20 ansatte, 5 ledere, 4 avdelinger og 1 skole. - Vi må bygge opp et sterkt, tverrfaglig lag rundt barnet og bruke de ressursene vi har, sa de to. De viste eksempler på at de var blitt flinkere til å samordne mer enn før og at det var viktig å ha direkte kontakt med skolene. Å jobbe tverrfaglig mot foreldre og foreldrerollen er en del av bildet.
- Vi må vise vilje til å anerkjenne hverandre - og vise til faglige metoder som virker. Avtaler må skrives ned og en må stole på at de som har ansvar gjennomfører. Sørg for at en også oppnår noen raske resultater! sa Arnesen.
Helhetlig tilnærming
Byråd for oppvekst og kunnskap i Oslo, Inga Marte Torkildsen sa skolen hadde en sentral roll
Gå til mediet- Vi må vise vilje til å anerkjenne hverandre - og vise til faglige metoder som virker. Avtaler må skrives ned og en må stole på at de som har ansvar gjennomfører. Sørg for at en også oppnår noen raske resultater! sa Arnesen.
Helhetlig tilnærming
Byråd for oppvekst og kunnskap i Oslo, Inga Marte Torkildsen sa skolen hadde en sentral roll