Dagligvarehandelen
16.04.2024
Kari de Boer, kategori- og strategisjef for mat i Unilever, tror på tidenes grillsesong for Hellmann's i år. Det skal ikke minst nyhetene burgerdressing og trøffelmajones sørge for.
Selv om hamburgerrestaurantene har poppet opp som ugress de siste årene, fortsetter hamburgertrenden å bre om seg. Folk eksperimenterer med nye typer burgere, og spiser gjerne hamburger i sosiale settinger.
- Vår største satsing i år er på Hellmann's, slår Kari de Boer fast.
Utfordrer Idun
- Idun eier hamburgerdressinghylla. Det er helt naturlig at Hellmann's, som er et amerikansk merke som nordmenn forbinder med USA, kommer med burgerdressing, erklærer kategorisjefen. Hamburgerdressingen inneholder sylteagurk og dill, og skal ha en kremete smak.
- Den har nok litt mer piff sammenlignet med andre, tror Kari de Boer.
Som alle flasker fra Hellmann's, er også denne laget av 100 prosent resirkulert materiale.
De Boer er spent på mottakelsen til årets grills
Gå til mediet- Vår største satsing i år er på Hellmann's, slår Kari de Boer fast.
Utfordrer Idun
- Idun eier hamburgerdressinghylla. Det er helt naturlig at Hellmann's, som er et amerikansk merke som nordmenn forbinder med USA, kommer med burgerdressing, erklærer kategorisjefen. Hamburgerdressingen inneholder sylteagurk og dill, og skal ha en kremete smak.
- Den har nok litt mer piff sammenlignet med andre, tror Kari de Boer.
Som alle flasker fra Hellmann's, er også denne laget av 100 prosent resirkulert materiale.
De Boer er spent på mottakelsen til årets grills