Skolelederen
08.11.2022
Dialogmodellen involverer tilsette, foreldre og elevar i arbeidet mot mobbing. - Så vidt eg veit har dette aldri vore gjort før, seier prosjektleiar Ingrid Lund.
- Dette er det forskingsprosjektet eg har vore med på som har gjort meg aller mest optimistisk når det gjeld arbeidet mot mobbing, seier professor Ingrid Lund ved Universitetet i Agder.
Ho har jobba med trygge skulemiljø i nærare tjue år. Sidan 2019 har ho leia prosjektet Dialog og samarbeid mot mobbing i skulen. Målet har vore å førebygga mobbing i skulen gjennom ein dialog der både tilsette, foreldre og elevar deltek.
- Studiar viser at eit godt samarbeid mellom elevar, foreldre og dei tilsette ved skulen er med å bygga ein positiv skulekultur som fører til mindre mobbing, seier Lund.
I midten av oktober ble nettsida dialogmodellen.no oppdatert med verktøy til bruk i arbeidet mot mobbing i skulen. Desse har vorte utvikla gjennom forskingsprosjektet, og er tilpassa barnetrinnet, mellomtrinnet og ungdomstrinn
Gå til medietHo har jobba med trygge skulemiljø i nærare tjue år. Sidan 2019 har ho leia prosjektet Dialog og samarbeid mot mobbing i skulen. Målet har vore å førebygga mobbing i skulen gjennom ein dialog der både tilsette, foreldre og elevar deltek.
- Studiar viser at eit godt samarbeid mellom elevar, foreldre og dei tilsette ved skulen er med å bygga ein positiv skulekultur som fører til mindre mobbing, seier Lund.
I midten av oktober ble nettsida dialogmodellen.no oppdatert med verktøy til bruk i arbeidet mot mobbing i skulen. Desse har vorte utvikla gjennom forskingsprosjektet, og er tilpassa barnetrinnet, mellomtrinnet og ungdomstrinn