Dagligvarehandelen
05.04.2016
I 7-Eleven Aarhus selger de mer ingefærshots enn Coca-Cola Zero.
Den sunne trenden har for alvor inntatt kioskkjeden i Danmark.
- Det har tatt helt av. Disse shotsene har kun tre dagers holdbarhet, forteller markedssjef Bo Velling-Theisen i 7-Eleven Danmark. Slike supershots s kan man også få andre steder i Danmark, men da er holdbarheten inntil seks måneder. De små laskene er betegnende for mattrenden i den danske kioskkjeden: ferskere og sunnere.
- Sunnere og friskere mat er det vi vokser på. Det gjelder lunsj, bakeri, og kalde og varme drikker, sier Bo Velling-Theisen.
7-Eleven Danmark la en ny strategi som for alvor ble synlig i butikk for et drøyt år siden. Nå begynner de å merke resultatene av en offensiv strategi mot mer sunn, kortreist og veldig fersk mat. Mange av leverandørene leverer eksklusivt til 7-Eleven.
Vi møter markedssjefen på en av k
Gå til mediet- Det har tatt helt av. Disse shotsene har kun tre dagers holdbarhet, forteller markedssjef Bo Velling-Theisen i 7-Eleven Danmark. Slike supershots s kan man også få andre steder i Danmark, men da er holdbarheten inntil seks måneder. De små laskene er betegnende for mattrenden i den danske kioskkjeden: ferskere og sunnere.
- Sunnere og friskere mat er det vi vokser på. Det gjelder lunsj, bakeri, og kalde og varme drikker, sier Bo Velling-Theisen.
7-Eleven Danmark la en ny strategi som for alvor ble synlig i butikk for et drøyt år siden. Nå begynner de å merke resultatene av en offensiv strategi mot mer sunn, kortreist og veldig fersk mat. Mange av leverandørene leverer eksklusivt til 7-Eleven.
Vi møter markedssjefen på en av k