Dagligvarehandelen
17.09.2024
Nå ser de fremover i Stratos. To nyheter og mye markedsføring skal gi sjokolademerket den plassen de mener den fortjener. - Vi ser et stort potensial i merket, sier produktsjef Konrad Skogen.
-Vi vil forsyne folk med boblende melkesjokolade i enda større grad enn før og håper virkelig at Stratos blir så stort som det fortjener, sier Skogen. Freia er den dominerende aktøren innenfor sjokolade i Norge.
- Vi vil absolutt være med og konkurrere om nr. 1-posisjonen, erklærer Skogen. Stratos er allerede Nidars største merke innen sjokoladeplater, som er det største segmentet.
- Hvor mye gikk Stratos-salget ned da Boble kom?
- Direkte konkurranse vil alltid slå ut noe. Men det var ikke dramatisk, og det var ingen varsellamper og full panikk. Vi ønsker konkurrenter velkommen, og har en sterk merkevare som vi tror at tåler konkurranse. Men det må skje på riktige premisser, sier han og sikter til det Freia ble dømt for i retten.
Nye filmer, gamle planer
- Allerede før vi hadde noe nyss om Freias planer med Boble, hadde vi veldig stort fokus på å
Gå til mediet- Vi vil absolutt være med og konkurrere om nr. 1-posisjonen, erklærer Skogen. Stratos er allerede Nidars største merke innen sjokoladeplater, som er det største segmentet.
- Hvor mye gikk Stratos-salget ned da Boble kom?
- Direkte konkurranse vil alltid slå ut noe. Men det var ikke dramatisk, og det var ingen varsellamper og full panikk. Vi ønsker konkurrenter velkommen, og har en sterk merkevare som vi tror at tåler konkurranse. Men det må skje på riktige premisser, sier han og sikter til det Freia ble dømt for i retten.
Nye filmer, gamle planer
- Allerede før vi hadde noe nyss om Freias planer med Boble, hadde vi veldig stort fokus på å