Kjøttbransjen
07.03.2024
Solina har samlet seg i større lokaler og investert i mer kapasitet. Nå øker krydderproduksjonen i Norge kraftig, samtidig som kundene skal få tilbud om mer enn bare krydder.
- Det vi gjør her, forteller våre kunder at vi tar markedet på alvor, sier Hans-Petter Halmrast.
Han er salgssjef for Solina. Nå har den norske delen av konsernet bygd ut skikkelig i det som tidligere var lokalene til Den Norske Kryddermølle.
- Det som er så hyggelig, er at de bygger arbeidsplasser her i Larvik i stedet for å ta med seg pikkpakk og slå av lyset, sier Steinar Styrvold, som er glad for at det var Solina som overtok da han solgte kryddermøllen.
Fire-femdobling
Tidligere har storparten av produksjonen skjedd i Danmark. - Nå har vi kjøpt en ny blander med kjempekapasitet og bygd lagerfasiliteter. Vi skal være en selvstendig enhet, vi bygger opp med flere selger
Gå til medietHan er salgssjef for Solina. Nå har den norske delen av konsernet bygd ut skikkelig i det som tidligere var lokalene til Den Norske Kryddermølle.
- Det som er så hyggelig, er at de bygger arbeidsplasser her i Larvik i stedet for å ta med seg pikkpakk og slå av lyset, sier Steinar Styrvold, som er glad for at det var Solina som overtok da han solgte kryddermøllen.
Fire-femdobling
Tidligere har storparten av produksjonen skjedd i Danmark. - Nå har vi kjøpt en ny blander med kjempekapasitet og bygd lagerfasiliteter. Vi skal være en selvstendig enhet, vi bygger opp med flere selger