Dagligvarehandelen
26.08.2025
Fra uke 38 skal alle Semper-produktene på det norske markedet inn under varemerket Schär.
Arvid Nordquist Norge har lenge distribuert Schär i norsk dagligvare. Schär er markedsleder i de fleste europeiske land, og for to år siden kjøpte de opp Sempers glutenfrie virksomhet i Norden.
Arvid Nordquist opererer i en rekke kategorier, og fri for utgjør snaut 20 prosent av den totale omsetningen som i år forventes å bli litt over en halv milliard kroner.
Gjenkjennelig
Nå som de to merkene blir til ett på det norske markedet, skal kundene likevel kjenne igjen alle produktene i butikk.
- Produktnavnene og designet på pakningen vil være gjenkjennbare for forbruker. Egentlig er det kun logoen som endres. Det blir ingen
Gå til medietArvid Nordquist opererer i en rekke kategorier, og fri for utgjør snaut 20 prosent av den totale omsetningen som i år forventes å bli litt over en halv milliard kroner.
Gjenkjennelig
Nå som de to merkene blir til ett på det norske markedet, skal kundene likevel kjenne igjen alle produktene i butikk.
- Produktnavnene og designet på pakningen vil være gjenkjennbare for forbruker. Egentlig er det kun logoen som endres. Det blir ingen


































































































