Dagligvarehandelen
27.02.2018
Når det kommer en ny Nugatti-variant i butikken, sier det seg selv at man må smake.
Her i huset går det lite Nugatti. Delvis fordi jeg ikke synes det er et pålegg man alltid trenger å ha i hus, og delvis fordi både barna og jeg bare er sånn passe begeistret for sjokoladepålegg. Jeg kan gjerne kjøpe en boks til for eksempel jul, påske eller andre spesielle anledninger, men når den er oppspist går det alltid lang tid før det kjøpes en ny.
Denne nyeste varianten heter Nugatti Søtt, Salt & Sprøtt!, og jeg synes den minner veldig om Nugatti Krønsjy som kom i 2010. Kanskje det er samme produkt som er relans
Gå til medietDenne nyeste varianten heter Nugatti Søtt, Salt & Sprøtt!, og jeg synes den minner veldig om Nugatti Krønsjy som kom i 2010. Kanskje det er samme produkt som er relans


































































































