Fotterapeuten
06.09.2017
Nå er samarbeidet mellom Amedia og Fotterapeutene blitt noen år og jeg kan ikke si annet enn at jeg opplever at det har vært et svært godt samarbeid så langt.
Vi har sammen utviklet oss fra å annonsere kun på papir til å forstå effekten og styrken av å bruke papir og nett. Skal du annonsere i dag er viktig å stille seg spørsmålet «hva ønsker vi å oppnå med denne annonseringen? »
Som rådgiver for fotterapeutene er det veldig lett å forholde seg til en person, nemlig Synnøve Vassbotn.
Hun har kontroll på alle klinikkene og informerer meg fortløpende vedrørende endring, ønsker og tilbakemelding. Alt som er av nødvendighet for meg å vite slik at det skal bli riktig informasjon på de ulike klinikkene så vi unngår masse tidkrevende merarbeid. Synnøve er bindeleddet mellom Amedia og klinikkene og uten det bindeleddet ville det blitt for mange kokker!
Hele prosessen starter gjerne med at jeg og Synnøve tar oss et møte og evaluerer årets annonsering. Her gir vi tilbakemeldinger til hverandre om hvo
Gå til medietSom rådgiver for fotterapeutene er det veldig lett å forholde seg til en person, nemlig Synnøve Vassbotn.
Hun har kontroll på alle klinikkene og informerer meg fortløpende vedrørende endring, ønsker og tilbakemelding. Alt som er av nødvendighet for meg å vite slik at det skal bli riktig informasjon på de ulike klinikkene så vi unngår masse tidkrevende merarbeid. Synnøve er bindeleddet mellom Amedia og klinikkene og uten det bindeleddet ville det blitt for mange kokker!
Hele prosessen starter gjerne med at jeg og Synnøve tar oss et møte og evaluerer årets annonsering. Her gir vi tilbakemeldinger til hverandre om hvo


































































































