Dagligvarehandelen
16.09.2025
Etter å ha produsert fersk sjømat og spiseklare sushiprodukter for Norgesgruppen i over ti år, lanserer Lerøy sine egne premium loins i norsk dagligvare.
Lerøy blir dermed ny merkevareleverandør på spiseklare lakseloins i Norge - og inntar hyllene blant annet i alle Meny-butikker.
- Dette er en naturlig videreføring av det samarbeidet vi har hatt med Norgesgruppen over mange år - og et strategisk grep mot en ny generasjon, fremholder kategoriutvikler May-Britt Eide i Lerøy overfor Dagligvarehandelen.
Helt rått
- Sushi og rå sjømat har fått en sterk posisjon, særlig blant den yngre generasjonen. Derfor lanserer vi nå et helt nytt kommunikasjonskonsept, Helt rått, som en respons på denne trenden. Konseptet er utviklet for å fange opp den urbane matgleden og den rå, gode kvaliteten som Lerøy står for, fortsetter Eide. De vil prøve å nå en bredere og yngre målgruppe, og posisjonerer seg med en leken og moderne tone, både i kommunikasjon og produktpresentasjon.
- Lanseringen i Norgesgruppen gir oss god distribusjon og synlighet, og vi by
Gå til mediet- Dette er en naturlig videreføring av det samarbeidet vi har hatt med Norgesgruppen over mange år - og et strategisk grep mot en ny generasjon, fremholder kategoriutvikler May-Britt Eide i Lerøy overfor Dagligvarehandelen.
Helt rått
- Sushi og rå sjømat har fått en sterk posisjon, særlig blant den yngre generasjonen. Derfor lanserer vi nå et helt nytt kommunikasjonskonsept, Helt rått, som en respons på denne trenden. Konseptet er utviklet for å fange opp den urbane matgleden og den rå, gode kvaliteten som Lerøy står for, fortsetter Eide. De vil prøve å nå en bredere og yngre målgruppe, og posisjonerer seg med en leken og moderne tone, både i kommunikasjon og produktpresentasjon.
- Lanseringen i Norgesgruppen gir oss god distribusjon og synlighet, og vi by


































































































