Dagligvarehandelen
16.09.2025
Norsk mozzarella er Tines største lansering i høst. - Dette er en stor satsing for oss, sier senior merkevaresjef Hedda Frivold.
-V i ønsker å tilby norsk ost i nye segmenter, og nå tar vi også en posisjon med norskprodusert mozzarella-ost, sier Hedda Frivold til Dagligvarehandelen.
Så en mulighet
- Hvorfor mozzarella?
- Vi så en mulighet i dette ostesegmentet. Fersk mozzarella har hatt god vekst de siste årene, og fortsetter å vokse. Vi ser en sammenheng med hvordan nordmenn spiser. Ut fra undersøkelsen Norske spisefakta 2024
Gå til medietSå en mulighet
- Hvorfor mozzarella?
- Vi så en mulighet i dette ostesegmentet. Fersk mozzarella har hatt god vekst de siste årene, og fortsetter å vokse. Vi ser en sammenheng med hvordan nordmenn spiser. Ut fra undersøkelsen Norske spisefakta 2024


































































































