Diabetes
27.10.2020
SPØRSMÅL: Jeg har fått diagnose diabetes type 1 og er bussjåfør. Lurer på hvordan det er med type 1.
For jeg har snakket med noen kolleger som sier de har type 1 og setter sprøyter, mens andre sier man ikke kan være bussjåfør med type 1.
Gå til mediet


































































































