Dagligvarehandelen
05.04.2016
Ronny Berglund bruker mye krefter på å skape gode team av ansatte på Shell-stasjonene han driver.
I vinter gav det klyngedriveren heder og ære som Årets retailer i kjeden.
- Vi prøver å behandle hver kunde som en gjest. Opplæringen skal få dette til å sitte i ryggmargen på de ansatte, sier Ronny Berglund.
Det gjelder å ha ansatte som er laget at det rette stoff. Berglund har et våkent øye for hvem som er egnet. Samtidig er han opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø.
- I dag har vi fått et superbra team, sier han.
Vokser med ansvar Shell-stasjonen ved Ishavskatedralen i Tromsø er en gammel bensinstasjon. I 2009 tok Ronny Berglund over driften. De neste par årene drev han en klynge med fem Shell-stasjoner. Den gang var det butikksjefene
Gå til mediet- Vi prøver å behandle hver kunde som en gjest. Opplæringen skal få dette til å sitte i ryggmargen på de ansatte, sier Ronny Berglund.
Det gjelder å ha ansatte som er laget at det rette stoff. Berglund har et våkent øye for hvem som er egnet. Samtidig er han opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø.
- I dag har vi fått et superbra team, sier han.
Vokser med ansvar Shell-stasjonen ved Ishavskatedralen i Tromsø er en gammel bensinstasjon. I 2009 tok Ronny Berglund over driften. De neste par årene drev han en klynge med fem Shell-stasjoner. Den gang var det butikksjefene