Kjøttbransjen
09.12.2021
Allerede i oktober begynner forbrukere å søke etter julemat og for MatPrat er det viktig å treffe de der de er. For å bidra til omsetningen av norsk egg og kjøtt, løfter vi frem matinspirasjon, nyttige tips til matlagingen og gode oppskrifter som hjelper forbrukerne redusere matsvinnet.
- Juleperioden er en viktig tid for alle kjøttslagene våre og egg, i tillegg til at det er en stor mathøytid for forbrukere. Vi ønsker å hjelpe folk med å finne frem til det aller beste når det gjelder tradisjoner, oppskrifter og menyer med fokus på fristende julemat, bakst og matglede, forteller Veronica Vatn, rådgiver marketing i MatPrat.
Sosiale kanaler
MatPrat bruker et bredt spekter av digitale kanaler som hjemmeside, Snapchat, Instagram, Facebook, YouTube, pluss digitale annonser både med bilde og videoinnhold. I disse kanalene fremmes innhold som skal både inspirere og trygge.
- Det er vikti
Gå til medietSosiale kanaler
MatPrat bruker et bredt spekter av digitale kanaler som hjemmeside, Snapchat, Instagram, Facebook, YouTube, pluss digitale annonser både med bilde og videoinnhold. I disse kanalene fremmes innhold som skal både inspirere og trygge.
- Det er vikti