Kjøttbransjen
07.03.2024
HOMMELSTAD - Sosiale medier er roperten dere i kjøttbransjen må benytte langt mer målrettet og kraftig. Det handler om å få gitt omverdenen klar beskjed om hvilke verdier dere har og hva dere kan bidra med på alle nivå.
Dette var det klare budskapet til Elise Landa (bildet) da hun innledet på Norsk Kjøtthandels Hemsedal-samling. Hun har i flere år jobbet aktivt med historiefortelling, strategi, innholdsproduksjon, foredrag, workshop og kurs i digitale/sosiale medier i et vidt spekter av bedrifter og bransjer. Hennes mantra er at nettverksbygging via sosiale medier er det «råeste» kjøttbransjens aktører kan drive med i kommunikasjonssammenheng akkurat nå.
Digitalt omdømme
- Målet mitt er å få dere til å forstå kraften i sosiale medier slik at dere får en «verktøykasse» til å kunne gjøre denne
Gå til medietDigitalt omdømme
- Målet mitt er å få dere til å forstå kraften i sosiale medier slik at dere får en «verktøykasse» til å kunne gjøre denne