Dagligvarehandelen
13.09.2016
Tidlig på høsten er en god tid for en bagettkampanje, mener Deli de Luca. Ståpå-vilje i butikkene fikk produkter som allerede er bestselgere, til å fyke enda raskere ut.
- Bagetter oppfattes fremdeles som sunn mat, mener markedssjef Cecilie Bakke Andersen.
For tredje år på rad kjører Deli de Luca kampanje for de butikksmurte bagettene på begynnelsen av høsten. I tidligere tider ble de laget på kjedens eget kjøkken på Grorud i Oslo og så kjørt ut til butikkene.
- Bagettene må være ferske for at brødet skal holde høy kvalitet. Det verdsettes av kundene og har gitt sterk vekst i omsetningen, fastslår markedssjefen.
Konkurrerer internt Kampanjen har foregått tre uker i annen halvdel av august og begynnelsen av september.
- Det passer godt med en bagettkampanje på dette tidspunktet. Da sk
Gå til medietFor tredje år på rad kjører Deli de Luca kampanje for de butikksmurte bagettene på begynnelsen av høsten. I tidligere tider ble de laget på kjedens eget kjøkken på Grorud i Oslo og så kjørt ut til butikkene.
- Bagettene må være ferske for at brødet skal holde høy kvalitet. Det verdsettes av kundene og har gitt sterk vekst i omsetningen, fastslår markedssjefen.
Konkurrerer internt Kampanjen har foregått tre uker i annen halvdel av august og begynnelsen av september.
- Det passer godt med en bagettkampanje på dette tidspunktet. Da sk


































































































