Kjøttbransjen
09.12.2021
Kjøttemballasjen skal være bærekraftig, men det er også viktig at den kan settes rett i ovnen og åpnes enklest mulig.
Det er det amerikanske konsernet Hormel Foods, kjent for alt fra Spam (kjøttproduktet, ikke e-postreklamen) til Columbus Craft Meats og kalkunmerket Jennie-O, som forteller om kjøttdisker der det kommer til å være flere typer emballasje enn før.
Først og fremst skal den være bærekraftig og brukervennlig:
I ovnen
- Forbrukerne er på jakt etter måter å gjøre tilberedningen av maten enklere på. Emballasje som kan brukes i stekeovnen eller mikrobølgeovnen, skinpack, løsninger med mindre inneremballasje og teknologi til å holde stekt mat sprø, ramser Megan Ward opp.
Hun er merkesjef i Hormel Deli Solu
Gå til medietFørst og fremst skal den være bærekraftig og brukervennlig:
I ovnen
- Forbrukerne er på jakt etter måter å gjøre tilberedningen av maten enklere på. Emballasje som kan brukes i stekeovnen eller mikrobølgeovnen, skinpack, løsninger med mindre inneremballasje og teknologi til å holde stekt mat sprø, ramser Megan Ward opp.
Hun er merkesjef i Hormel Deli Solu