Advokatbladet
09.04.2019
Våg å skille dere ut. Bruk et tydeligere språk, og unngå tomme floskler. Dette er råd fra tre kommunikasjonseksperter som har vurdert hvordan noen utvalgte advokatfirmaer presenterer seg på nett.
Advokatbladet har fått PR-ekspert og managing director Rolf Aaneland i MSL Group, samt sjefsdesigner Henrik Josefsson og innholdsrådgiver Silje Strømmen fra reklamebyrået Kitchen til å vurdere nettsidene til noen av landets mest profilerte advokatfirmaer.
Ekspertene har sett nærmere på nettsidene til landets fem største advokatfirmaer, tre av de mellomstore firmaene, samt tre advokatfirmaer som spesialiserer seg på strafferett. Mange har en del å gå på, mener de tre.
- Firmaene har åpenbart sett mye til hverandre, og det er få som tør å skille seg skikkelig ut, sier Rolf Aa
Gå til medietEkspertene har sett nærmere på nettsidene til landets fem største advokatfirmaer, tre av de mellomstore firmaene, samt tre advokatfirmaer som spesialiserer seg på strafferett. Mange har en del å gå på, mener de tre.
- Firmaene har åpenbart sett mye til hverandre, og det er få som tør å skille seg skikkelig ut, sier Rolf Aa