Bondebladet
18.06.2026
Gartnerhallen var representert på årsmøtet i Norges Bondelag 2026 med styreleder Nils Olve Gillund og organisasjonssjef Gunn Jorunn Sørum.
I tillegg deltok et stort antall Gartnerhallen-medlemmer som delegater fra ulike fylkeslag i Bondelaget.
Deltakelsen på årsmøtet og representantskapsmøtet er en viktig arena for å synliggjøre grøntnæringas perspektiver og bidra inn i det videre arbeidet i landbrukspolitikken.
I årsmøtedebatten deltok styreleder Nils Olve Gillund med innlegg om risiko i grøntproduksjonen. Han løftet fram hvordan enkeltprodusenter står overfor betydelig usikkerhet, blant annet knyttet til avling,
Gå til medietDeltakelsen på årsmøtet og representantskapsmøtet er en viktig arena for å synliggjøre grøntnæringas perspektiver og bidra inn i det videre arbeidet i landbrukspolitikken.
I årsmøtedebatten deltok styreleder Nils Olve Gillund med innlegg om risiko i grøntproduksjonen. Han løftet fram hvordan enkeltprodusenter står overfor betydelig usikkerhet, blant annet knyttet til avling,


































































































