Nettverk
12.02.2019
EL og IT Forbundet gjennomførte en fire måneder lang vervekampanje fra 1. august til 1. desember, med stor suksess.
I år bidro ikke minst EL og IT-uka, som ble arrangert for første gang, til positivt resultat. Forbundet har i løpet av verveperio
Les opprinnelig artikkel


































































































