Magasinet for fagorganiserte
15.03.2018
Langt inne på ei myr i Fræna utanfor Molde, ligg Noregs einaste dumparfabrikk.
FRÆNA: Fabrikken er også Noregs eldste køyretøyfabrikk. Her har dei heldt det gåande sidan Moxydumparen såg dagens lys på 70-talet under leiing av Glamoxgründeren Birger Hatlebakk. På det meste var det over 300 tilsette og høg produksjon. Etter mange opp- og nedturar, fire konkursar og oppkjøp, har det Sørkoreanske gigantkonsernet Doosan eigd fabrikken dei ti siste åra.
Millionane har runne ut
Doosan ville ha ein dumparfabrikk i porteføljen, sidan dei allereie hadde både hjullastarog gravemaskinfabrikkar. Med fabrikken i Fræna hadde Doosan store planar om å ta marknadsandelar frå konkurrentane Volvo og Caterpillar. Dei ti første åra har vist at det var lettare sagt enn gjort å få fleire til å satse på den oransje kjempa frå Fræna. Ambisjonen til dei asiatiske eigarane var å produsere 1.000 dumparar i året på fabrikken som har pro
Les opprinnelig artikkelMillionane har runne ut
Doosan ville ha ein dumparfabrikk i porteføljen, sidan dei allereie hadde både hjullastarog gravemaskinfabrikkar. Med fabrikken i Fræna hadde Doosan store planar om å ta marknadsandelar frå konkurrentane Volvo og Caterpillar. Dei ti første åra har vist at det var lettare sagt enn gjort å få fleire til å satse på den oransje kjempa frå Fræna. Ambisjonen til dei asiatiske eigarane var å produsere 1.000 dumparar i året på fabrikken som har pro


































































































