Dagligvarehandelen
31.01.2017
Bonaventura og Scandza har slått sammen salgsapparatene til ett selskap. Nå skal det jobbes enda smartere ute i butikkene.
- Å være distributør innebærer en egen kompetanse, sier gründer og styreleder Jan Bodd i Scandza.
Den mener han å ha funnet hos Bonaventura som tar hånd om rekke merkevarer på det norske marked, og kan feire 10-årsjubileum i år. 1. desember slo de to selskapene sine salgsapparater sammen i selskapet Bonaventura Scandza med nær 75 ansatte.
Ambisjonen om å gjøre kjedene fornøyde er der fremdeles.
- Produktene vi håndterer skal sikre innkjøperne suksess ute i butikkene, erklærer Bonaventuragründer Jon Warset, som har blitt adm. direktør i det nye selsk
Gå til medietDen mener han å ha funnet hos Bonaventura som tar hånd om rekke merkevarer på det norske marked, og kan feire 10-årsjubileum i år. 1. desember slo de to selskapene sine salgsapparater sammen i selskapet Bonaventura Scandza med nær 75 ansatte.
Ambisjonen om å gjøre kjedene fornøyde er der fremdeles.
- Produktene vi håndterer skal sikre innkjøperne suksess ute i butikkene, erklærer Bonaventuragründer Jon Warset, som har blitt adm. direktør i det nye selsk