Dagligvarehandelen
19.09.2017
- Posisjonen Tine har i samfunnet gir oss en unik mulighet til å påvirke folkehelsa. Vi har både ansvar og vilje til å hjelpe befolkningen til å ta grep for en bedre helse, sier kategoridirektør Lise Kjær Kristoffersen i Tine.
- Vi gjentar nå Tine-uka som vi hadde for første gang i februar. Den gangen dreide det seg om sukkerreduksjon. Nå handler det om forebyggende ernæring og helse, om hva vi kan gjøre i hverdagen for å investere i fremtidig helse, forklarer Kristoffersen.
- Vi har spurt forbrukere, journalister og ansatte hva de er opptatt av. Det viste seg at de ville vite mer om hvorfor vi lanserer produktene våre og hvordan vi gjør det.
Eldre befolkning
- Nesten halvparten av Norges befolkning er over 45 år. Det er en veldig stor andel. I lys av det er fore
Gå til mediet- Vi har spurt forbrukere, journalister og ansatte hva de er opptatt av. Det viste seg at de ville vite mer om hvorfor vi lanserer produktene våre og hvordan vi gjør det.
Eldre befolkning
- Nesten halvparten av Norges befolkning er over 45 år. Det er en veldig stor andel. I lys av det er fore