SKOG
21.03.2019
Høsten 2011 gikk daværende «Skogeieren» over til å bli Magasinet Skog, slik du som leser kjenner det i dag.
Både innhold og det grafiske uttrykket ble da helt nytt på det tradisjonsrike medlemsbladet for skogeiere med tilknytning til Norges Skogeierforbund.
Ambisjonen var å lage et blad for en bredere målgruppe enn kun for den aller mest skolerte og dedikerte skogeieren. Vi ønsket å nå hele skogfamilien, både kvinner og menn, samt yngre, voksne og eldre generasjoner. I tillegg skulle vi bli et mer lettlest magasin som leseren kunne kose seg med i sofakroken i ledige stunder.
To leserundersøkelser fra hhv. 2013 og 2017 bekrefter a
Gå til medietAmbisjonen var å lage et blad for en bredere målgruppe enn kun for den aller mest skolerte og dedikerte skogeieren. Vi ønsket å nå hele skogfamilien, både kvinner og menn, samt yngre, voksne og eldre generasjoner. I tillegg skulle vi bli et mer lettlest magasin som leseren kunne kose seg med i sofakroken i ledige stunder.
To leserundersøkelser fra hhv. 2013 og 2017 bekrefter a