Nettverk
12.02.2019
Distrikt Vestfold og Telemark hadde ikke bare fokus på verving under EL og IT-uka i fjor høst. Distriktet gjennomførte en vervekampanje fra 17. september til 1. desember.
I premie hadde distriktet EL-sykkelen som de vant i Forbundets vervekampanje våren 2018.
Det ble delt ut lodd til medlemmene for hver eneste verving de gjorde i perioden frem mot desember. Blant medlemmene i Vestfold og Telemark var Øyvind Wasbråthen den heldige vinneren. Øyvind er til daglig ansatt ved Komplett Data AS, der han er tillitsvalgt.
Øyvind er en engasjert ti
Les opprinnelig artikkelDet ble delt ut lodd til medlemmene for hver eneste verving de gjorde i perioden frem mot desember. Blant medlemmene i Vestfold og Telemark var Øyvind Wasbråthen den heldige vinneren. Øyvind er til daglig ansatt ved Komplett Data AS, der han er tillitsvalgt.
Øyvind er en engasjert ti


































































































