Utdanning
17.01.2025
Utdanningsforbundet fornyer seg: 7. januar lanserte vi ny profil!
Utdanningsforbundets utseende ble sist pusset opp for over 15 år siden. Nå finner vi fram til kjernen av hva Utdanningsforbundet står og jobber for, samtidig som vi ruster oss bedre for digitale flater.
- Jeg er veldig fornøyd med endringene! Nye farger, fonter og de gjennomgående klosseelementene i logo og illustrasjoner forteller historien om hvordan vi som er lærere i barnehage og skole er med på å bygge framtida og samfunnet, sier Geir Røsvoll.
Den nye visuelle identiteten, utviklet av det prisbelønte designbyrået Anti, gir nye og flere virkemidler, noe som er nødvendig for kommunikasjon på digitale flater. Målet er å styrke Utdanningsforbundet.
- For meg er det viktig at vårt visuelle språk forteller hvem vi er. Vi ønsker at Utdanningsforbundets medlemmer skal ha det beste utgangspunktet i jobben sin, slik at de igjen kan gi alle som e
Gå til mediet- Jeg er veldig fornøyd med endringene! Nye farger, fonter og de gjennomgående klosseelementene i logo og illustrasjoner forteller historien om hvordan vi som er lærere i barnehage og skole er med på å bygge framtida og samfunnet, sier Geir Røsvoll.
Den nye visuelle identiteten, utviklet av det prisbelønte designbyrået Anti, gir nye og flere virkemidler, noe som er nødvendig for kommunikasjon på digitale flater. Målet er å styrke Utdanningsforbundet.
- For meg er det viktig at vårt visuelle språk forteller hvem vi er. Vi ønsker at Utdanningsforbundets medlemmer skal ha det beste utgangspunktet i jobben sin, slik at de igjen kan gi alle som e


































































































