forskning.no
29.05.2016
Berekraftig utvikling handlar både om miljø, samfunn og økonomi, men elevane får stort sett berre undervisning i miljødelen av faget.
Torstein Helleve
Les merkommunikasjonsrådgjevar, Naturfagsenteret En artikkel fra Universitetet i Oslo
Undervisning om berekraftig utvikling har vore ein del av læreplanane for skulen sidan Kunnskapsløftet i 2006.
Prosjektet Den naturlege skulesekken (DNS) ved Naturfagsenteret på Universitetet i Oslo støttar skular som vil laga eigne undervisningsopplegg om berekraftig utvikling.
Ein av skulane som har fått støtte frå DNS, gjennomførte eit prosjekt som hadde som mål at elevane skulle få kjennskap til eit nærliggande fjellområde, praktisera friluftsliv der og delta i spørsmål omkring forvaltinga av dette fjellområdet.
Eit gap
Etter at prosjektet var ferdig, gjorde DNS ei undersøking blant elevane og lærarane som deltok.
- Vi