HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
16.06.2023
Nordic Choice HoteIs bIe tiI Strawberry 22.mai. Navneskiftet bIe markert på Jernbanetorget i OsIo med Petter StordaIen på scenen, Iyd- og Iyseffekter og gratis jordbær.
Planene for vekst er større enn noen gang, og tilbudet til selskapets gjester og 2,4 millioner bonusmedlemmer vil bli kraftig utvidet. Ambisjonen er å skape et økosystem av egne merkevarer og eksterne partnere, som tilbyr opplevelser i Norden.
- Dette er bare begynnelsen. Lanseringen av Strawberry er første steg. Nå girer vi opp og setter en helt ny standard - også utover reiselivsbransjen, sa eier og grunnlegger av Strawberry, Petter A. Stordalen, under lanseringen.
- Ambisjonen med Strawberry er å skape noe nytt og større, som både inkluderer Nordens beste lojalitetsprogram og mest spennende hot
Gå til mediet- Dette er bare begynnelsen. Lanseringen av Strawberry er første steg. Nå girer vi opp og setter en helt ny standard - også utover reiselivsbransjen, sa eier og grunnlegger av Strawberry, Petter A. Stordalen, under lanseringen.
- Ambisjonen med Strawberry er å skape noe nytt og større, som både inkluderer Nordens beste lojalitetsprogram og mest spennende hot