Dagligvarehandelen
06.09.2016
Spar vil være med på karusellen og starter forsiktig med netthandel i Oslo.
- Netthandel med dagligvarer er i vekst. Vi ønsker å være tidlig ute og innta en tydelig posisjon. Denne salgskanalen har kommet for å bli, erklærer adm. direktør Ole Christian Fjeldheim i Kjøpmannshuset Norge.
I over to år har Spar arbeidet i det stille med å utvikle netthandelstilbudet. Gjennom dette er man også med på den teknologiske utviklingen i dagligvarehandelen, mener Spar-sjefen, som har gått i kompaniskap med Meny om en felles IT-plattform for den nye salgskanalen.
Går gradvis frem Lanseringstidspunktet adskiller Spar fra supermarkedskollegene i Norgesgruppen. Meny valgte å lansere sin nett
Gå til medietI over to år har Spar arbeidet i det stille med å utvikle netthandelstilbudet. Gjennom dette er man også med på den teknologiske utviklingen i dagligvarehandelen, mener Spar-sjefen, som har gått i kompaniskap med Meny om en felles IT-plattform for den nye salgskanalen.
Går gradvis frem Lanseringstidspunktet adskiller Spar fra supermarkedskollegene i Norgesgruppen. Meny valgte å lansere sin nett