HK-Nytt
18.03.2024
Kommunikasjon og service ble satt i høysetet da butikkansatte var samlet til ran- og konflikthåndteringskurs på Folkets Hus i Drammen.
Hva skal butikkansatte gjøre når de blir utsatt for trakassering og ran? Det var spørsmålet som skulle besvares da Buskerud Handel og Kontor for første gang inviterte medlemmer på kurs om dette i fjor høst og nå i februar.
- Det er særlig ansatte på bensinstasjonene som har etterlyst et slikt kurs, sier Merete Brenden.
Hun er nestleder i fagforeningen og har vært ansvarlig for dette kurset.
Blant de elleve frammøte er det folk som jobber i dagligvarebutikk, bokhandel, klesbutikker o
Les opprinnelig artikkel- Det er særlig ansatte på bensinstasjonene som har etterlyst et slikt kurs, sier Merete Brenden.
Hun er nestleder i fagforeningen og har vært ansvarlig for dette kurset.
Blant de elleve frammøte er det folk som jobber i dagligvarebutikk, bokhandel, klesbutikker o