Dagligvarehandelen
15.10.2019
I sitt 90. år går det mot en ny vår for Oskar Sylte. Fra og med denne uken er det produsentnavnet som er i front. Det skal være med å sikre et landsdekkende gjennombrudd.
- Oskar Sylte er en merkevare som har eksistert i 90 år. Han som startet fabrikken fortjener å bli husket for produktene - ikke det generiske ordet «brus», mener kommersiell direktør Morten Omland i Oskar Sylte AS.
I tillegg til at designet på etikettene er frisket opp, har variantene uten sukker fått ny, gjennomsiktig etikett og byttet navn fra Lettbrus til Uten sukker. Målet er helt klart å øke bevisstheten om merkevaren.
90-åring vil bli 100
Oskar Sylte-brus er kjent for sine originale smaker, der brus med ananassmak og pæresmak er mest kjent i dag. Den tradisjonsrike produsenten har slitt i flere år med å selge et stort nok volum til at bedriften er lønnsom. I august i fjor begynte Morten Omland i en nyetablert stilling som kommersiell direktø
Gå til medietI tillegg til at designet på etikettene er frisket opp, har variantene uten sukker fått ny, gjennomsiktig etikett og byttet navn fra Lettbrus til Uten sukker. Målet er helt klart å øke bevisstheten om merkevaren.
90-åring vil bli 100
Oskar Sylte-brus er kjent for sine originale smaker, der brus med ananassmak og pæresmak er mest kjent i dag. Den tradisjonsrike produsenten har slitt i flere år med å selge et stort nok volum til at bedriften er lønnsom. I august i fjor begynte Morten Omland i en nyetablert stilling som kommersiell direktø