Dagligvarehandelen
24.04.2018
- det er alltid lurt å ha med nødproviant, sier nestleder sven Bruun. sist uke tok han imot 250.000 kroner fra st1 på vegne av røde Kors Hjelpekorps.
For tredje år på rad deltok alle landets Shell-stasjoner i påskekampanjen der 5 kroner per solgte Kvikk Lunsj og Solo ble donert til organisasjonen. Kampanjen pågikk i hele mars. I perioden var det satt opp sjokkselgere med Kvikklunsj og Solo med tydelig relasjon til Røde Kors i butikkene.
Dobler beløpet
- Det er mange Shell-stasjoner oppover mot fjellet. Kampanjen passer godt med vårt ønske om å skape trygge rammer for bilister på vei til fjells, sier mar
Gå til medietDobler beløpet
- Det er mange Shell-stasjoner oppover mot fjellet. Kampanjen passer godt med vårt ønske om å skape trygge rammer for bilister på vei til fjells, sier mar