Dagligvarehandelen
03.11.2020
Ost & Sånt har sluttet seg til Postens netthandelsløsning Amoi. Gjennom denne når daglig leder Frode Rekve ut til én million mennesker i Oslo-området.
Amoi gir delikatessebutikker mulighet til å nå langt flere kunder. I Mathallen i Oslo har ikke bare Ost & Sånt, men også Vulkanfisk og Annis Pølsemakeri grepet muligheten.
- Vi er butikkene med produkter du ikke finner hos Rema, fastslår Frode Rekve.
Først nettet, så butikken
- Det er svært dyrt og nesten uoverkommelig for en liten aktør å utvikle sin egen netthandelsløsning, understreker Rekve.
På toppen av det digitale må man også skaffe seg transportkapasitet for utkjøringen, noe Posten har så det monner.
- Med Amoi når vi kunder vi ellers ikke ville ha nådd, påpeker osteguruen.
Posten leverer til Amoi-kunder i Oslo-området fra Røyken og Ski i s
Gå til mediet- Vi er butikkene med produkter du ikke finner hos Rema, fastslår Frode Rekve.
Først nettet, så butikken
- Det er svært dyrt og nesten uoverkommelig for en liten aktør å utvikle sin egen netthandelsløsning, understreker Rekve.
På toppen av det digitale må man også skaffe seg transportkapasitet for utkjøringen, noe Posten har så det monner.
- Med Amoi når vi kunder vi ellers ikke ville ha nådd, påpeker osteguruen.
Posten leverer til Amoi-kunder i Oslo-området fra Røyken og Ski i s