Optikeren
28.08.2019
Hva gjør vi når en kunde kommer med en brilleseddel fra en annen optiker? Hvilke rutiner bør vi ha for reklamasjoner på tvers av butikker/kjeder? Og hvordan var det egentlig med denne nye personvernforordningen?
Dette er spørsmål Per Kristian Knudsen, daglig leder i Synsinformasjon (SI) og Norges Optikerforbund (NOF), prøver å gi oss et svar på under foredrag på årets Fagkonferanse i Tromsø.
HVA ER OBS!
Optikerbransjens standard (OBS!) skal være en veileder for Synsinformasjons medlemmer slik at virksomhetene etterlever organisasjonens formål, strategi og virkemåte, samt samfunnets lover, regler og forskrifter. OBS! skal også sørge for at vi i fellesskap yter samfunnet best mulig
Gå til medietHVA ER OBS!
Optikerbransjens standard (OBS!) skal være en veileder for Synsinformasjons medlemmer slik at virksomhetene etterlever organisasjonens formål, strategi og virkemåte, samt samfunnets lover, regler og forskrifter. OBS! skal også sørge for at vi i fellesskap yter samfunnet best mulig