Dagligvarehandelen
17.09.2019
Orkla vil spre tranens gleder globalt. en ny, internasjonal annonsekampanje med innslag av nordlys skal friste resten av verden til å ta nok möller's tran.
Det er første gang Möller's lager et reklamekonsept som skal tas ut i alle markeder. Lofoten, det magiske nordlyset og den norske opprinnelsen er gjennomgangstemaer for konseptet.
I salg i 20 land
Möller's selges i dag i over 20 land, men i Orkla har man tro på at markedet er langt større.
Målet er å introdusere den ikoniske, grønne flasken til verden uten å levne tvil om innholdets opphav og effekt på hjerne og immunforsvar: «Möller's holder nordmenn skjerpet - og det har de gjort siden 1854», lyder parolen i reklamefilmen og annonsene.
I tillegg til Norge skal kampanjen blant annet gå i Sverige, F
Gå til medietI salg i 20 land
Möller's selges i dag i over 20 land, men i Orkla har man tro på at markedet er langt større.
Målet er å introdusere den ikoniske, grønne flasken til verden uten å levne tvil om innholdets opphav og effekt på hjerne og immunforsvar: «Möller's holder nordmenn skjerpet - og det har de gjort siden 1854», lyder parolen i reklamefilmen og annonsene.
I tillegg til Norge skal kampanjen blant annet gå i Sverige, F