Handikapnytt
08.06.2017
Dermed er det avgjort: Flertallet på Stortinget har besluttet å avvikle den såkalte kompensasjonsordningen for organisasjoner som mistet inntekter da spilleautomatene ble forbudt.
Dette innebærer blant annet at Norges Handikapforbund mister om lag 20 millioner kroner i fo


































































































